​Kedves Partner Árusok!

Az alábbi űrlap kitöltésével lehet jelentkezni a 2024. novemberi Fantasy Expora.

Kérjük, alaposan olvassátok át az alábbi szabályzatot ugyanis vannak változások a korábbiakhoz képest!

Az árusok csak egész asztalokat tudnak bérelni. Akik továbbra is fél asztallal szeretnének jönni, azoknak azt tudjuk javasolni, hogy egy másik árussal társuljatok és ketten béreljetek ki egy egész asztalt.

Az asztal mérete: 160 x 80 cm.
A helyet és az asztalt is mi biztosítjuk, ezért kérjük, ne hozz magaddal saját asztalt!

Mivel limitált a bérelhető asztalok száma, így a jelentkezés sorrendjében fogjuk elfogadni az igényeiteket. Akik első körben nem jutnak be, azokat várólistára tesszük és amint felszabadul egy hely, értesítést küldünk e-mailben. Kérjük, jelentkezéskor az űrlapon tüntessétek fel, hogy pontosan meddig kereshetünk, ha várólistára kerülés esetén asztal szabadul fel.

KAPCSOLAT: [email protected]


Pultárak:

  • Boltoknak, kiadóknak és webshopoknak:
    Két napra, asztalonként 50 000 Ft + Áfa + egyszeri 30 000 Ft értékű felajánlás tombolába/díjazásba
    Lehetőség van több asztalt bérelni! Lehetőség van egyéni árajánlatot is kérni nagyobb installációk esetén.
  • Magánszemélyeknek, kézműveseknek, artistoknak:
    Két napra 30 000 Ft + Áfa ​+ 25 000 Ft értékű felajánlás tombolába/díjazásba
    Csak egy asztalt bérelhetnek!
  • Könyvíróknak, képregényalkotóknak:
    Két napra kedvezményes 15 000 Ft + Áfa + 20 000 Ft értékű felajánlás tombolába/díjazásba
    Csak egy asztalt bérelhetnek!

Amennyiben magánszemélyek vagy artistok, kézművesek szeretnének több asztalt vagy nagyobb installációt bérelni, akkor a „bolt” opciót válasszák, de ebben az esetben a teljes árat kell fizetni az asztalokért. 

Olyan extra állványok, felületek kihelyezését, amik nem férnek el a bérelt asztalon, előzetesen egyeztetnetek kell velünk, ugyanis plusz költséggel járhatnak. Aki nem jelzi előre, hogy hoz magával ilyet, annak a helyszínen nem fogjuk tudni engedni a kihelyezésüket, ugyanis minden négyzetméter előre ki van számolva. Ezért kérjük, jelentkezési lapon írjátok fel az extra elem méreteit (szélesség, magasság, mélység).


Jelentkezési határidő: 2024. november 1.

  • Egy asztalhoz 2 szék és 2 ingyen belépő jár. Az árusok nevét fel kell tüntetni a jelentkezési lapon. Minden további asztalhoz +1 széket és +1 belépőt lehet igényelni (boltok, kiadók esetén)
    Ha változás történik az árus vagy társárus személyét illetően, e-mailben ([email protected]) feltétlenül tájékoztassatok minket!
  • Az extra elemek kihelyezésének pontos áráról e-mailben értesítünk titeket.
  • A karszalagokat a bejáratnál lévő segítőnek kell feltennie a csuklótokra, ez alól nincs kivétel!  Aki ezen felül szeretne magával segítőt hozni a reggeli be- és az esti kipakoláskor, hozhat magával, de a rendezvény kapunyitása és zárása között az illető nem lehet jelen, ha nem rendelkezik érvényes látogatói karszalaggal. Ha szeretnétek extra segítőnek jegyet venni, akkor azt elővételben kell megtenni.
  • Helyszínen nem tudunk asztalterítőt biztosítani, erről mindenkinek magának kell gondoskodnia.
  • A reklám és média anyag benyújtásának határideje a jelentkezés elfogadásától számított (vagyis a a jelentkezés elfogadásáról szóló e-mail kiküldésétől számított) 7 nap. Ha addig nem kapjuk meg a reklám és média anyagokat tőled (megfelelő méretben és formátumban), akkor a jelentkezésed töröljük, és a várólistán lévő egyik árusnak küldünk értesítést, hogy bekerült a Vásártérre. Amennyiben az asztalt ketten társulva bérelnétek, úgy a reklám és média anyagaitokat egyszerre kell feltöltenetek 10 napon belül.
  • A reklám és média anyagok beküldéséhez a linket a jelentkezés elfogadásáról küldött e-mail fogja tartalmazni.
  • Minden árusnak kötelező számlát vagy nyugtát adnia.
  • Felhívjuk a figyelmeteket, hogy minden árust, aki hamisítványt (bootleget), illetve artistot, aki saját alkotásaként AI-val készített rajzot, képet árul, szankcionálni fogunk, ez az adott áru pultról való levételétől a rendezvényről való kitiltásig terjedhet.
  • Minden árussal szerződést kötünk, ezt emailben küldjük majd el kitöltésre. A szerződés kitöltésével és beküldésével elfogadjátok a benne szereplő feltételeket.
  • Ha mégsem tudtok részt venni a rendezvényen, azt kérjük, azonnal jelezzétek felénk, hogy egy várólistásnak átadhassuk az asztalt.
  • A rendezvényen a csarnokon belül élelmiszer árusításhoz előzetes engedély szükséges!
  • Szeszes italt, dohányterméket és bármilyen illegális szert árulni szigorúan tilos!
  • Felhívjuk a figyelmeteket, hogy a rendezvény szabályzatának betartása mindenki számára kötelező!